Поради вчителю щодо домашнього
завдання
1. Домашнє
завдання давайте на початку або в
середині уроку. Воно допоможе спрямувати увагу учнів, підготувати до сприйняття
нового матеріалу.
2.
Правильно
підготовлене завдання зможе перетворити домашню роботу з нудної необхідності на
цікаву, корисну вправу.
3.
Спрямуйте
роботу учнів у домашньому завданні таким чином, щоб вони розуміли, що без
виконаного завдання вони зазнаватимуть ускладнень під час наступного уроку.
4.
Пояснюйте
учням, що домашні завдання гармонійно пов’язують кілька уроків у єдину систему.
5.
Урізноманітнюйте
домашні завдання, прагнути до того, щоб завдання на опанування основних знань і
вмінь одночасно розвивали певні якості особистості.
6.
Упевніться,
чи всі учні зрозуміли, у чому полягає домашнє завдання; не давайте завдання
додому тоді, коли дзвенить дзвоник або після нього; повідомляйте завдання тоді,
коли воно не порушує логіки уроку.
7.
На
уроці вчіть школярів техніки й методів навчання, а додому задавайте завдання на
закріплення вміння застосовувати ці техніки й методи.
8.
Систематично
озброюйте учнів раціональними методами і прийомами виконання домашньої роботи.
9.
Використовуйте
диференційовані домашні завдання для закріплення матеріалу, для розвитку
індивідуальних здібностей учнів.
10.
Використовуйте
завдання творчого характеру, що
приваблювали б учнів новизною та цікавістю.
11.
Чітко
плануйте матеріал для домашнього завдання й контролюйте його запис учнями.
12.
Не
будьте переконані, що всі школярі обов’язково виконають домашнє завдання.
13.
У
розмові з батьками чітко визначте їх
роль у наданні допомоги дітям під час підготовки домашніх завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар