пʼятниця, 12 лютого 2016 р.

Поради вчителю щодо домашнього завдання

  1.    Домашнє завдання  давайте на початку або в середині уроку. Воно допоможе спрямувати увагу учнів, підготувати до сприйняття нового матеріалу.
   2.     Правильно підготовлене завдання зможе перетворити домашню роботу з нудної необхідності на цікаву, корисну вправу.

3.     Спрямуйте роботу учнів у домашньому завданні таким чином, щоб вони розуміли, що без виконаного завдання вони зазнаватимуть ускладнень під час наступного уроку.
4.     Пояснюйте учням, що домашні завдання гармонійно пов’язують кілька уроків у єдину систему.
5.     Урізноманітнюйте домашні завдання, прагнути до того, щоб завдання на опанування основних знань і вмінь одночасно розвивали певні якості особистості.
6.     Упевніться, чи всі учні зрозуміли, у чому полягає домашнє завдання; не давайте завдання додому тоді, коли дзвенить дзвоник або після нього; повідомляйте завдання тоді, коли воно не порушує логіки уроку.
7.     На уроці вчіть школярів техніки й методів навчання, а додому задавайте завдання на закріплення вміння застосовувати ці техніки й методи.
8.     Систематично озброюйте учнів раціональними методами і прийомами виконання домашньої роботи.
9.     Використовуйте диференційовані домашні завдання для закріплення матеріалу, для розвитку індивідуальних здібностей учнів.
10.                       Використовуйте  завдання творчого характеру, що приваблювали б учнів новизною та цікавістю.
11.                       Чітко плануйте матеріал для домашнього завдання й контролюйте його запис учнями.
12.                       Не будьте переконані, що всі школярі обов’язково виконають домашнє завдання.

13.                       У розмові з батьками чітко визначте  їх роль у наданні допомоги дітям під час підготовки домашніх завдань. 

Немає коментарів:

Дописати коментар